Wednesday, August 18, 2010

A Brand New Day

Bugün korkumu yendiğim ve sonunda ne zamandır hayalini kurduğum birşey gerçekleştirdiğim gün. Evet belki kimsenin hayatında bir değişiklik yaratmayacak yada bir anlam katmayacak ama benim kendim için aldığım bir karar bu. Senelerdir bende blog yapmalıyım bende paylaşmalıyım diye çevremdekilerin beynini ütülerim ama hiç bir zaman bunu gerçekleştirecek cesareti bulamamıştım. Ya insanlar sevmezlerse, ya beklediğimden kötü bir deneyim olursa?? Bu sorular başlamamı engelliyordu ki sonunda kafamdaki o sese teslim oldum... (çoğu zaman kendimi dinlemekten alıkoyamadığım ve kimi zaman bunun cezasını çektiğim ama en azından hiç bir zaman "ya şöyle yapsaydım" pişmanlığını duymadığım o ses...)
Çoğunuz "işte yine anlamsız ve boş bir blog" diyeceksiniz belki ama dostum sana tavsiyem madem öyle düşünüyorsun daha iyisini buyur kendin yap bizde okuyalım...

Bu blog'un sabahları güne güzel başlamınızı sağlaması ve yüzünüze bir tebessüm koyması dileğiyle.

Sevgiler
Bubu


 



 


Today is the day I'm making a dream come true. It took me ages to gather up the courage to start my own blog. You know what they say; you are halfway through a task once you start it.. Starting was what I hesitated the most. What if I sucked? What if people did not like it? Then there was that voice again which I seem to listen quite a lot and make decisions accordingly. (and sometimes screw up along the way but at least never feel regret...)
You might say "Oh here goes another blog that will just die soon or has no insightful info" but hey do it yourself if you think so...
May this blog put a smile on your faces and help you have a good start to your day...

Hugs & Loves
Bubu




2 comments:

  1. Doğrusu şu ki :) mükemmel olmuş canım bu yolda devam et, sayende içimiz açılacak ve yüzümüzde güzel bir tebessüm olacak, hayırlı olsun :D

    ReplyDelete
  2. ben her yaptığın işten olduğu gibi bundan da yana çok umutluyum :) güzel olacak biliyorum canım..

    ReplyDelete